Strzelnica w Warszawie

Wiosna blisko, tuż, tuż. Dni coraz dłuższe. Więcej światła i ciepło. Po zimie oponka wokół bioder ciąży coraz bardziej. Warto coś z tym zrobić.

Próbowałem biegać, ale trochę mnie to nudzi. Rower? Nie. Wszystkie psy, nie wiem, dlaczego biegną i chcą się zapoznać z moimi nogawkami. Siedzę przed komputerem i próbuje wymyślić coś sensownego. Sporty ekstremalne to za wysoka półka. Może jednak coś znalazłem. Przypadkiem trafiłem na wpis „asg sklep”.

Tak, właśnie czegoś takiego szukam. Air Soft Gun- adrenalina i męska przygoda. Poczytam trochę. Ogólnie wiem, o co chodzi, ale jak zwykle diabeł tkwi w szczegółach. Na pewno da się znaleźć jakieś forum. Wciągnę się w tematykę raz, dwa. Znajdę w okolicy grupę airsowtową, może nie będą mieli nic przeciwko, żeby przygarnąć nowicjusza. Trzeba kupić trochę sprzętu. Pod wpisem, który znalazłem jako pierwszy jest sklep asg.

Wszystkie potrzebne akcesoria można zamówić przez net. Najważniejszy jest strój moro. Trzeba jako wyglądać. Jednak ubranie lepiej przymierzyć. Okazało się, że w centrum jest sklep z asg. Nie daleko, tylko dwa przystanki.

źródło : strzelnica w warszawie

